Assalamu'alaikum dan selamat datang ke Laman budaksoftware.blogspot.com.

Kepada Pembaca yang dihormati..

Pada awalnya blog Jom Bincang Software hanya ingin menyentuh hal-hal yang berkaitan software/perisian tetapi disebabkan keperluan masyarakat terhadap ilmu ilmiah juga sama penting dengan pengetahuan perisian, maka dimasukmuatkan juga bahan ilmiah sebagai bahan bacaan tambahan.

''tiada perisian yang lebih baik dari perisian yang sudah dicuba-uji dengan kerapkali dan berterusan..''

dipetik dari kata-kata

Ibnu Zaidi
Admin budaksoftware.blogspot.com

Selasa, 10 Ogos 2010

Rahsia Kejayaan Sebenar

Soal Selidik Peribadi Anda

Kenali keperibadian anda untuk mengetahui sejauh mana anda dapat melangkah gagah sebagai seorang Juara.
Anda harus menjawab 75 soalan dengan jujur sekiranya anda inginkan kejayaan dari dalam diri anda.
Jawapan dari soalan-soalan di bawah ini akan mendedahkan anda tentang diri anda yang sebenar, dan akan memperlihatkan bahawa anda individu yang lain dari yang lain. Sama sekali berbeza dengan jutaan manusia di planet ini. Analisis dari jawapan ini dapat memberikan anda maklumat tentang diri dan cita-cita anda.

Jawapan dari soal selidik peribadi ini akan memberikan anda fakta yang sebenar tentang diri anda yang mana akan menyebabkan anda kagum terhadap diri sendiri.
Cukup hanya dengan menjawab setiap soalan secara jujur. Kemudian hitung jawapan anda dan lihat markah yang anda perolehi.
Soalan ini adalah adaptasi dari soalan YOUR “SUCCESS PROFILE” QUESTIONNAIRE dalam Napoleon Hill Foundation www.naphill.org

17 PRINSIP PENCAPAIAN PERIBADI

17 prinsip ini adalah asas kejayaan para pemimpin dunia yang luar biasa. Kejayaan merupakan satu ilmu. Anda boleh mempelajari rahsia kejayaan dalam hidup anda, pekerjaan atau pun persekitaran anda.
Mungkin anda seorang yang mempunyai masalah peribadi yang serius, mungkin juga anda seorang yang tidak pernah kecukupan kewangan, mungkin anda mempunyai beban tanggungan yang besar. Walau apa pun anda. Anda tetap anda yang sebenar dan berpotensi mengangkat dunia mempengaruhi dunia orang lain.
Jadi, jangan buang masa. Kenali diri anda. Anda akan mengetahui rahsia kejayaan, dan kejujuran anda menjawab soalan ini merupakan langkah pertama kejayaan anda.


Bacaan lebih lanjut: http://www.matakailteam2010.co.cc/ebook/RahsiaKejayaanSebenar.pdf

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Taip komen anda di sini